Az árak HUF-ban jelennek meg. A nemzetközi szállítási költségek a termékektől, a szállítás módjától és a célállomástól függnek.
Main content
Szállítás & Visszaküldés
Célunk, hogy a lehető leghatékonyabb és leggördülékenyebb rendelési folyamatot kínáljuk vásárlóinknak. Tudjon meg többet szállítási irányelveinkről és a Kiehl's Since 1851 Garancia programunkról, melyet azért hoztunk létre, hogy biztosítsuk vásárlóink elégedettségét.
Visszaküldés és panasz
Ön jogosult az árut 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldeni. Ez az időszak az alábbi esetek másnapján kezdődik:
a) a szerződés megkötése
b) adásvételi szerződés megkötése esetén, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt harmadik személy (a fuvarozótól eltérő személy) átveszi az árut
c) olyan szerződés megkötése esetén, amelynek tárgya többféle áru vagy több részszállítás, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt harmadik személy (a fuvarozó kivételével) átveszi az utolsó áruszállítást.
Az elállási határidő betartásához elegendő az elállási nyilatkozatot a vonatkozó határidő lejárta előtt elküldeni. Ha el kíván állni a szerződéstől, használja ezt az űrlapot.
VAz árukat a kitöltött űrlappal együtt kell visszaküldeni vagy elszállítani az alábbi címre:
Frogman s.r.o. 26606B
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Hungary
Amint a csomagja megérkezik a címünkre, e-mailben visszaigazolást küldünk az átvételről. Ha Ön eláll a szerződéstől, akkor indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb az elállásról szóló értesítéstől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek az Öntől kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az Ön által választott, az általunk kínált legolcsóbb standard szállítási módtól eltérő szállítási mód miatt felmerülő többletköltségeket). A visszatérítést legkésőbb 30 naptári napon belül megkapja .
Reklamációs áruk
Az Általános Szerződési Feltételek részét képezi a Panasz eljárás is, amely szabályozza, hogyan kell eljárni abban az esetben, ha panaszt kíván tenni a weboldalunkon vásárolt termékkel kapcsolatban. Igyekszünk panaszát a lehető leghamarabb, de legkésőbb harminc naptári napon belül (a panasz kézbesítésétől számítva) kezelni.
A reklamált árut a kitöltött űrlappal együtt postai úton vagy más futárszolgálattal kell elküldeni az alábbi címre:
FROGMAN s.r.o.
L'Oréal Česká republika s.r.o. / 22923
Környei út 44
2800 Tatabánya
Hungary
A küldemény elküldése előtt ki kell tölteni a szükséges reklamációs űrlapot.
VA reklamált árut semmilyen körülmények között nem szabad utánvéttel elküldeni. Az ilyen küldeményeket nem fogadjuk el. Felhívjuk figyelmét, hogy a használt kozmetikumok nyilvánvaló hibák nélkül higiéniai okokból nem küldhetők vissza. Köszönjük megértését!
A reklamációs osztályhoz a [email protected] e-mail címen keresztül fordulhat.
19.000 Forint feletti vásárlás esetén ingyenes kiszállításban részesül. A csomagot a Magyar Posta vagy a DPD kézbesítő cég szállítja Önnek.
Szállítási költségek
• Magyar Posta: Ha 12:00 előtt leadja rendelését, akkor 48 - 72 órán belül kiszállítjuk
• DPD:Ha 12:00 előtt leadja rendelését, akkor 48 - 72 órán belül kiszállítjuk
Magyar Posta
Csomagja az Ön által megadott címre kerül kiszállításra. A kiszállításról bővebb információkat e-mailen keresztül fog kapni. Csomagját nyomon követheti a Magyar Posta weboldalán. A házhoz szállítás két egymást követő munkanapon 8:00 és 17:00 óra között történik.
DPD
Mint Európa egyik vezető csomag szállítmányozási szolgáltatója a DPD, nap mint nap az ezernyi ügyfele elégedettsége érdekében dolgozik. A felvett küldeményét a felvételt követő munkanapon kíséreljük meg kiszállítani, az Ön által megadott címre. A küldemény kiszállításának napján e-mailben értesítőt küldenek a csomag felvételéről és arról az egyórás időablakról, amikor a csomag várhatóan kiszállításra kerül, így növelve az első kiszállítási kísérlet sikerességét. A megadott időpont tájékoztató jellegű, a DPD csak az időgarantált szolgáltatások esetén vállal felelősséget a szállítás pontosságáért az ÁSZF-ben meghatározott feltételeknek megfelelően. Csomagját nyomon követheti a DPD weboldalán.
A megrendeléseket hétfőtől péntekig dolgozzuk fel a beérkezésük sorrendjében. A 12:00 óra után leadott rendelések csak a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
A megrendelés állapotának ellenőrzéséhez használja a kézbesítő webhelyén találgató nyomkövetési funkciót és a szállítási visszaigazoló e-mailben megadott követési számot. Megrendeléssel kapcsolatos kérdés esetén keresse ügyfélszolgálatunkat bizalommal.
Ha módosítani szeretne egy már leadott rendelést, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a [email protected] e-maill címen keresztül. A folyamat felgyorsítása érdekében készítse elő megrendelésének számát. Mindig arra törekszünk, hogy segítsünk megoldást találni az Ön igényeire.
Ha megrendeléséből hiányzik egy termék, sérült terméket tartalmaz vagy más problémát tapasztal, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a [email protected] e-mail címen keresztül. A folyamat felgyorsítása érdekében készítse elő megrendelésének számát. Mindig arra törekszünk, hogy segítsünk megoldást találni az Ön igényeire.
Sajnos oldalunkon a nemzetközi szállítás nem érhető el, más országba nem szállítunk. Azt javasoljuk, hogy keressen egy Kiehl's üzletet az Ön országában vagy lakóhelye közelében.
A Kiehl's-nél szolgáltatásaink, termékeink és vásárlóink mögött állunk, minden vásárláskor 100%-os elégedettségi garanciát vállalva. Ha valamilyen okból nincs megelégedve a nálunk vásárolt termékkel, akkor bármelyik termékünket visszaviheti az eredeti vásárlási helyre.
A legjobb élmény érdekében, kérjük fordítsa el az eszközét