Úgy tűnik, hogy Ön nem itt van Magyarország

Az árak és a fizetés HUF-ban értendő A nemzetközi szállítási költségek a vásárolt termékektől, a fizetési módtól és a címtől függnek.

Main content

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

A kiehls.hu WEBOLDALRA VONATKOZÓAN

Hatályba lépés dátuma: 2021.július 1.

A jelen általános vásárlási feltételek alapján a L’ORÉAL Czech Republic s.r.o. (székhely: Plzeňská 11/213, 150 00 Prága 5, IČO 60491850, Csehország, prágai cégbíróságnál kezelt nyilvántartási szám: C 27731, a továbbiakban: „Eladó” vagy „Társaság”) és a fogyasztó (a továbbiakban: „Vevő” vagy „Ön” vagy „Fogyasztó”) között létrejövő szerződéses kapcsolatra a magyar jogszabályok irányadók. Vita esetén a feleknek törekedniük kell a peren kívüli rendezésre. Ennek sikertelensége esetén a Felek a Magyarországon illetékességgel és hatáskörrel rendelkező bíróságokhoz fordulhatnak.

JOGI NYILATKOZAT

URL: https://www.kiehls.hu

Kiadta L’ORÉAL Czech Republic s.r.o., (székhely: Plzeňská 11/213, 150 00 Prága 5, IČO 60491850, Csehország, prágai cégbíróságnál kezelt nyilvántartási szám: C 27731), amely a KIEHL’S SINCE 1851 márka nevében és érdekében jár el.

Adószám: nem rendelkezik magyar adószámmal, cseh adószáma: CZ60491850

Ügyfélszolgálatmail@loreal.hu

A tárhelyet biztosítja: L’ORÉAL Czech Republic s.r.o., (székhely: Plzeňská 11/213, 150 00 Prága 5, IČO 60491850, Csehország, prágai cégbíróságnál kezelt nyilvántartási szám: C 27731, telefonszám: +420 296 180 661),

Üdvözöljük a kiehls.hu weboldalon (a „Weboldal”).

Kérjük, olvassa el figyelmesen ezeket az általános vásárlási feltételeket (a továbbiakban „ÁVF”), valamint a Weboldal Felhasználási feltételeit (itt érhető el) és az Adatvédelmi irányelveket (itt érhető el), amelyek szabályozzák a Weboldalon folytatott böngészési tevékenységét és a velünk fennálló kapcsolatát, amennyiben bármilyen terméket rendel meg a Weboldalon keresztül (a továbbiakban „Termékek”).

Az ÁVF-ben használt „Ön” vagy „Vásárló” kifejezések azt a személyt jelentik, aki a Weboldalt böngészi és/vagy Termékeket rendel a Weboldalon keresztül; a „Mi” vagy „Eladó” kifejezések a fenti jogi nyilatkozatban megjelölt vállalatot jelölik; a Vevőt és az Eladót a továbbiakban együttesen a „Felek”, egyénileg pedig a „Fél” kifejezéssel jelöljük.

A Weboldalon eladásra kínált bármely Termék megrendelésének feltétele, hogy Ön tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja az ÁVF-et az erre szolgáló jelölőnégyzet kipipálásával a megrendelés folyamán.

Az ÁVF kizárólag az összes egyéb vásárlási feltétel kizárásával érvényes, függetlenül attól, hogy azok a kiskereskedelmi értékesítési helyeken vagy más értékesítési vagy marketingcsatornákon keresztül történő értékesítésre vonatkoznak.

A hatályos magyar jogszabályok értelmében a megrendelés ÁVF-nek megfelelő megerősítése a Felek közti elektronikus szerződésnek minősül, és a teljes megrendelés és a fizetendő teljes összeg Felek közötti bizonyítékaként szolgál.

 

 

TARTALOMJEGYZÉK

1.            VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK.. 4

2.            TERMÉKEK – ÁRAK.. 4

a)            Termékek. 4

b)            Árak. 4

c)           A felhasználók értékelései és megjegyzései 5

3.            MEGRENDELÉS MENTÉSE ÉS MEGERŐSÍTÉSE [hozzáigazítandó] 5

a)            Rendelési feltételek. 5

b)            Rendelés megerősítése. 6

c)           Megrendelés bizonyítéka. 6

4.            FIZETÉS.. 6

5.            SZÁLLÍTÁS ÉS ÁTVÉTEL. 7

a)            Szállítási feltételek. 7

b)            Kiszállítási határidő. 7

c)           Késedelmes kiszállítás. 7

d)           Átvétel. 7

6.            JÓTÁLLÁS.. 8

7.            ELÁLLÁSI JOG.. 9

8.            MEDIÁCIÓ.. 9

9.            SZEMÉLYES ADATOK.. 10

a)            Személyes adatok. 10

b)            Sütik. 10

10.         VEGYES RENDELKEZÉSEK.. 10

a)            Vis maior. 10

b)            Részleges érvénytelenség. 10

c)           Teljes ÁVF. 10

d)           Az ÁVF módosítása. 11

e)            Irányadó jog. 11

 

 

  1. VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

A Weboldalon keresztül kínált minden Terméket kizárólagosan olyan személyek részére szánták, akik (i) nagykorúak (vagy ha kiskorúak, akkor törvényes képviselőjük felhatalmazta őket, hogy megrendelést adjanak le a Weboldalon keresztül); és (ii) teljes jogképességgel rendelkeznek a Weboldalon történő megrendelés leadására. Ezennel fenntartjuk magunknak a jogot, hogy bizonyos időközönként kora igazolásának érdekében személyazonosító igazolványa bemutatását és/vagy a fent említett törvényes képviselő engedélyének bemutatását kérjük. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy ne válaszoljunk egy megrendelésre, vagy bármely Vásárlót kizárjuk a vásárlói/lehetséges vásárlói adatbázisunkból, amennyiben az a szóban forgó kérést nem teljesíti, vagy nem tesz eleget az ebben a szakaszban meghatározott feltételeknek.

Ezennel kijelentjük, hogy a Termékeket a Vásárló személyes használatára szántuk, amely nem lehet átfedésben a hivatásszerű foglalkozásával, ideértve a Termékek viszonteladását. Ezért kijelentjük, hogy a megrendelések összege nem haladhatja meg a 672.000 Ft-ot (hatszázhetvenkétezer forintot). Továbbá közöljük, hogy rendelésenként az egyes Vásárlók legfeljebb 5 (öt) darabot rendelhetnek meg az egyes termékekből. Az alkoholtartalmú termékek (pl. parfümök) megrendelésének rendelésenkénti maximális mennyisége 200 ml.

A fenti összeget és/vagy darabszámot meghaladó minden megrendelés érvénytelennek tekintendő.

  1. TERMÉKEK – ÁRAK
  1. Termékek

A Weboldalon eladásra kínált Termékek azok, amelyek a Vásárló számára a Weboldal böngészésének napján a Weboldalon megjelennek.

A Vásárlót ezúton értesítjük, hogy a Termékeket illusztráló képek és a hozzájuk tartozó szövegek idővel változhatnak.

  1. Ha a Termék nem áll rendelkezésre

Ha egy Termék nem áll rendelkezésre, akkor az elérhetetlenségről tájékoztatást kell kapnia:

-            a megrendelés folyamán: egy értesítés jelenik meg, amely jelzi, hogy a kívánt Termék átmenetileg nem érhető el; vagy

-           a megrendelés megerősítése után és a kiszállítás előtt, e-mailben.

Ha a megrendelést korábban a Vásárló megerősítette, tájékoztatni kell őt a lehetőségeiről, miszerint (i) a megrendelésének csak egy része kerül kiszállításra, azon Termék nélkül, amely a rendelés pillanatában nem elérhető; vagy (ii) a teljes rendelése törlésre kerül.

Az Eladó által küldött tájékoztató e-mail megérkezése után a Vásárlónak negyvennyolc (48) munkaórán belül (a hétvégék és munkaszüneti napok kivételével) az Eladó által javasolt folyamatnak megfelelően meg kell erősítenie, hogy a következő lehetőségek közül melyiket választja:

-            a teljes megrendelés törlését; vagy

-            a megrendelés egy részének kiszállítását, az Eladó által meghatározott különleges szállítási feltételeknek megfelelően.

Az említett negyvennyolc (48) órás időtartam elteltével, amennyiben a Vásárló nem jelentkezett az Eladónál az Eladó által meghatározott eljárásnak megfelelően, a megrendelés elérhető része kerül kiszállításra a Vásárló részére az alábbi „Árak” szekcióban található táblázatban feltüntetett standard szállítási árakon. A Vásárlónak a nem elérhető Termék(ek) árával csökkentett megrendelési árat kell kifizetnie. Ha a vételárat a megrendelés pillanatában levonták a Vásárlótól, az Eladó köteles a Vásárlónak visszatéríteni a nem elérhető Termék(ek) árát legfeljebb tizennégy (14) nappal azután, hogy az Eladó tájékoztatta a Vásárlót a termék elérhetetlenségéről, ugyanazzal a fizetési móddal, amivel a Vásárló eredetileg a megrendelés árát kiegyenlítette.

Ha a Vásárló teljes megrendelésének törlését kéri, a megrendelés vételára nem vonható le.

Ha a Vásárlótól a vételárat teljes egészében levonták a vásárlás pillanatában, akkor az Eladó köteles visszatéríteni a Vásárló részére a kifizetett összeget a Vásárló megrendelés törlésére vonatkozó kérelmének megérkezése után legfeljebb tizennégy (14) napon belül, ugyanazzal a fizetési móddal, amivel a Vásárló eredetileg a megrendelés vételárát kiegyenlítette.

  1. Árak

Az árakat forintban (HUF) tüntetjük fel. Az áraknak tartalmazniuk kell a megrendelés napján érvényes esetleges kedvezményeket és áfát. Az alkalmazandó áfa kulcsok változását a Termékek árának meghatározásakor figyelembe kell venni.

A Termékek Weboldalon feltüntetett árai nem tartalmazzák a feldolgozási vagy szállítási költségeket, amelyeket a megrendelés megerősítése előtt meg kell határozni és pluszköltségként fel kell számítani. Az említett költségeket minden egyes megrendelésnél az alábbi táblázatban feltüntetett összegben kell felszámítani:

SZÁLLÍTÁS MÓDJA

MEGRENDELÉSENKÉNTI KÖLTSÉG

MAGYAR POSTA

1400 Ft

DPD

1400 Ft

Kijelentjük, hogy bármely, akciós kuponnal igénybe vehető kedvezmény háztartásonként csak egy megrendelésre, csak a megadott érvényességi időn belül használható fel és más kedvezményekkel nem összevonható.

Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos időközönként módosítsa az árakat, azonban biztosítja, hogy a Termékekért a megrendelés leadásakor érvényes árlista alapján számolt összeg kerüljön felszámításra.

  1. A felhasználók értékelései és megjegyzései

Önnek jogában áll az egyes Termékek értékelése és ajánlása. A többi felhasználó értékelését és ajánlásait is megtekintheti. Az egyes Termékekre vonatkozó értékelések és ajánlások azoknak a felhasználóknak a saját felelősségükre tett átlagos értékeléseit és ajánlásait tükrözik, akik minden kérdésre válaszoltak. Az említett értékelések és ajánlások semmilyen körülmények között nem jelentenek szerződéses kötelezettséget az Eladóval.

A Weboldalon a Termékek mellett megjelenő csillagok a Termék átlagos értékelését jelentik az adott pillanatban, amelyek olyan egyénektől származnak, akik a Weboldalon keresztül kifejtették a Termékről alkotott véleményüket, ezért ez az értékelés akár napról napra változhat.

  1. MEGRENDELÉS MENTÉSE ÉS MEGERŐSÍTÉSE
  1. Rendelési feltételek

A megrendeléshez a Vásárlónak először be kell lépnie a Weboldalra.

A Vásárló ezután megtekintheti a Weboldal felkeresésének napján eladásra kínált Termékeket, és kiválaszthatja közülük a számára megfelelőeket (i) a Termékek különböző kategóriáinak böngészésével; vagy (ii) a Termék nevének közvetlenül a keresőmotorba történő begépelésével; vagy (iii) az egyes oldalak alján található Weboldal térkép egyik oldalára kattintva és így a teljes Termékválasztékot megtekintve.

A Weboldal böngészése közben a Vásárló, amennyiben úgy kívánja, megrendelheti a Terméket, ha egyszerűen a megfelelő gombra kattintva hozzáadja a Terméket a kosarához.

Ha ez megtörtént, a Vásárló számára kijelzésre kerül a kosarában található Termékek száma. Kijelentjük, hogy a kosár tartalmát a munkamenet időtúllépése befolyásolhatja.

A Vásárló ezután folytathatja a böngészést vagy a kosarára kattintva megtekintheti a képernyőn annak tartalmát, az összes megrendelt Terméket és azok főbb jellemzőit, az összesített rendelési értéket, a számlázási és szállítási információkat, a kiszállítás határidejét, költségét és bármilyen vonatkozó kiszállítási korlátozást, valamint a Vásárló számára elérhető jogokat és jótállásokat.

A Vásárló visszatérhet a rendeléshez, kiegészítheti, módosíthatja vagy törölheti azt egészen addig, amíg véglegesen meg nem erősíti a megrendelést. Ha a Vásárló további Termék(ek)et szeretne kiválasztani, akkor tovább böngészhet a Weboldalon, miközben az addig kiválasztott Termék(ek) a kosarában maradnak.

Amikor a Termékek kiválasztása befejeződött, a Vásárló a megfelelő gomb megnyomásával megerősítheti és elküldheti megrendelését. Ez után egy új oldal jelenik meg, amely az alábbiakra kéri fel a Vásárlót:

-            a felhasználónév (e-mail cím) és a jelszó megadása, amennyiben a Vásárló korábban már regisztrált a Weboldalon; vagy

-            a személyes adataira vonatkozó űrlap pontos kitöltése a megfelelő információk megfelelő mezőhöz való hozzáadásával, ideértve a vezetéknevét, a keresztnevét, az e-mail címét, a számlázási címét.

A Vásárló vállalja, hogy az űrlapot jóhiszeműen tölti ki. A Vásárló kijelenti, hogy az Eladóval megosztott és az Eladó vagy alvállalkozói informatikai rendszerében tárolt adatok helyesek és személyazonosságának érvényes bizonyítékát képezik. Kijelentjük, hogy az említett személyes adatokra az itt elérhető Adatvédelmi irányelvek vonatkoznak.

Megrendelése tartalmának ellenőrzése után a Vásárlót fel kell kérni arra, hogy:

-               kattintson a megfelelő gombra, hogy áttérjen a megrendelése kifizetéséhez az érvényes ÁVF rendelkezéseinek megfelelően; vagy

-               kattintson a megfelelő gombra a kosara tartalmának vagy személyes elérhetőségi adatainak módosításához.

Mielőtt a megfelelő gombra kattintva a megrendelése kifizetéséhez léphet, a Vásárlónak először el kell olvasnia az ÁVF-et, utána pedig meg kell erősítenie az ÁVF elfogadását a Weboldal által előírt, az elfogadás megerősítését jelző művelet elvégzésével (például egy jelölőnégyzet kipipálásával).

Miután a Vásárló megerősíti az ÁVF elfogadását, a megrendelés kifizetését lehetővé tevő külön Weboldal nyílik meg. Az itt található valamennyi megrendelés fizetési kötelezettséget hordoz, ami azt jelenti, hogy a megrendelés elküldéséhez a Vásárlónak kifizetést kell teljesítenie.

A Vásárlónak ez után ki kell fizetnie a megrendelését az ÁVF rendelkezéseinek megfelelően.

Ezennel kijelentjük, hogy az alábbi 4. szakasznak megfelelő hitelkártyás fizetés kiválasztása esetén a Vásárló automatikusan a fizetési szolgáltató e-fizetési szerveréhez kapcsolódik. A fizetési szolgáltató szerverét SSL (Secure Socket Layer) titkosítási eljárás védi, amely a lehető leghatékonyabb védelmet biztosítja a fizetési módokkal kapcsolatos összes adat számára, és biztosítja, hogy a Vásárló banki adatai semmilyen esetben nem kerülnek bele az Eladó informatikai rendszerébe. Következésképpen ezért semmilyen felelősséget nem vállal.

Az Eladó számítógépes nyilvántartása vagy az általa rögzített más adatok érvényes bizonyítéknak számítanak az Eladó és a Vásárló között lezajlott minden tranzakcióra vonatkozóan.

  1. Rendelés megerősítése

A megrendelés megerősítése és az alábbi feltételeknek megfelelő fizetés jóváhagyása után a Vásárló megrendelésének nyomtatható és letölthető összesítése jelenik meg, amely többek között tartalmazza a megrendelés azonosítóját is.

Az Eladó a Vásárló által megadott e-mail címre azonnal elküldi a megrendelést visszaigazoló e-mailt, amely többek között a következő információkat tartalmazza:

-     az Eladó személyazonossága és elérhetőségei;

-     a megrendelés azonosítója, ahogy azt a rendelés leadásakor nyilvántartásba vették;

-     a megrendelés összefoglalója és a Termékek főbb jellemzői;

-     a kiszállítás határideje, költsége és adott esetben a rá vonatkozó korlátozások;

-     a megrendelés teljes összege, adóval együtt;

-     a Vásárló számára elérhető jogok és jótállások;

-     a fizetés visszaigazolása;

-     az Általános Vásárlási Feltételek;

-     elállási űrlap.

A megrendelt Termék(ek) tulajdonjogát az Eladó egészen addig megőrzi, amíg a vételárat és a kapcsolódó költségeket, beleértve a szállítási költséget, az Eladó teljes mértékben meg nem kapta. A fizetés elmulasztása esetén a Vásárló vállalja, hogy az átvett Termékeket saját költségén kérésre visszajuttatja az Eladónak.

Az Eladó csalásokkal szembeni megóvása érdekében, vagy abban az esetben, ha az Eladó vagy az online fizetési szolgáltató gyanúja szerint egy megrendelés csalárd szándékkal jött létre, az Eladó és a szolgáltató fenntartják a jogot arra, hogy (a megrendelés feldolgozása előtt) további okirati bizonyítékot kérjenek a Vásárlótól (például a Vásárló személyazonosító igazolványát), annak ellenőrzése érdekében, hogy a megrendelés csalárd szándékú-e vagy sem.

Ha a Vásárló az Eladó vagy az online fizetési szolgáltató kérésére tizenöt (15) napon belül nem válaszol, a megrendelést törölhetik és az Eladóhoz a kifizetett összeg nem érkezik be. Ha a megrendelés vételára már beérkezett az Eladóhoz, az Eladó köteles a fent említett időszak végétől számított tizennégy (14) napon belül visszatéríteni az összeget, ugyanazzal a fizetési móddal, amivel a Vásárló eredetileg a megrendelés vételárát kiegyenlítette.

  1. Megrendelés bizonyítéka

Az Eladó és a Vásárló kifejezetten megállapodik abban, hogy az e-mailek a Felek között érvényes bizonyítéknak minősülnek, csakúgy mint a Weboldal automatikus nyilvántartó rendszerei, különös tekintettel a megrendelés típusára és dátumára.

  1. FIZETÉS

A Vásárló által fizetendő összegnek meg kell egyeznie a megrendelés visszaigazolásán feltüntetett összeggel, ami a megfelelő weboldalon kijelzésre kerül, és amit az Eladó később e-mailben is elküldött a Vásárlónak.

A Vásárló különböző fizetési módok közül választhat, amikor a fentieknek megfelelően megerősíti a megrendelési szándékát.

A fizetés teljesítése történhet:

-     a megrendelés pillanatában az interneten, hitelkártyával (Visa, Amex, MasterCard) vagy PayPal rendszeren keresztül; vagy

-     telefonon keresztül, hétfőtől péntekig reggel 9 és délután 7 óra között, az általános helyi tarifával hívható telefonszámon, hitelkártyával (Visa, Amex, MasterCard).

A megrendelést az Eladó kizárólag abban az esetben és akkor hagyja jóvá, amikor (i) a Vásárló elfogadta az ÁVF-et; (ii) a kifizetés érvényességét ellenőrizték és megerősítették; és (iii) a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást elküldték a Vásárlónak.

Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy megtagadja a megrendelést vagy a kiszállítást a következő esetekben: (i) ha az Vásárlási feltételekben meghatározott bármely határérték túllépésre kerül; (ii) ha bármilyen vitás helyzet áll fenn a Vásárlóval; (iii) ha a Vásárló elmulasztotta a fizetést a megrendelés egy részére vagy egészére vonatkozóan; (iv) ha a hitelkártyás fizetés jóváhagyását a bank megtagadta; vagy (v) ha hiba történt fizetéskor vagy a kifizetés csak részben történt meg.

  1. SZÁLLÍTÁS ÉS ÁTVÉTEL
  1. Szállítási feltételek

Amikor a megrendelés készen áll, a Vásárló által a megrendeléskor megadott postai címre kerül elküldésre.

A Termékek kiszállítása postai úton vagy külön szolgáltatón keresztül történik (esettől függően és/vagy a kiválasztott kiszállítási módnak megfelelően) (a továbbiakban „Szállító”). Amennyiben a Vásárló nem tartózkodik otthon, a Szállító köteles egy szállítási értesítőt hagyni a Vásárló postaládájában. A Vásárlónak ez után fel kell vennie a kapcsolatot a Szállítóval, hogy megegyezzenek egy új kiszállítási időpontban. Ha a Vásárló nem veszi fel a kapcsolatot a Szállítóval, ez utóbbi köteles két további kiszállítási kísérletet tenni, a Szállító saját belátása szerint meghatározott napon és időpontban.

  1. Kiszállítási határidő

A hitelkártyával fizetett megrendeléseket legfeljebb kettő-négy (2-4) munkanapon belül fel kell dolgozni.

Ezennel kijelentjük, hogy a kiszállításra csak a megrendelés megfelelő feldolgozása után kerülhet sor.

A megrendelés feldolgozását követően a Szállító az alábbi időtartamon belül köteles elküldeni és kiszállítani a Termékeket:

- A Magyar Posta általi szállítás esetén: 2-4 munkanap;

A DPD általi szállítás esetén: 2-4 munkanap;

A munkanapok a vasárnapokon és munkaszüneti napokon kívüli napokat foglalják magukban.

A megrendeléseket minden esetben legfeljebb harminc (30) nappal azután le kell zárni, hogy a Vásárló megerősítette a megrendelését, feltéve hogy a teljes vételárat kifizette és eleget tesz az ÁVF Vásárlási feltételeinek.

Amennyiben a meghatározott határidőig nem történik meg a kiszállítás, a Vásárlónak jogában áll a megrendelését az alábbi „Késedelmes kiszállítás” szakaszban foglaltaknak megfelelően törölni.

  1. Késedelmes kiszállítás

Késedelmes kiszállítás esetén (azaz a megadott kiszállítási határidő után, vagy ha ez nincs meghatározva, akkor a megrendelés megerősítését követő harminc (30) napos maximális kiszállítási határidő után), a Vásárló köteles az Eladót a késedelemről a mail@loreal.hu e-malcímre küldött levélben értesíteni, így az Eladó érdeklődhet a Szállítónál a helyzetről.

Amennyiben a megrendelés az említett érdeklődés nyomán előkerül, azt azonnal át kell irányítani a megrendelésben megadott kiszállítási címre. Ha azonban az érdeklődés során megerősítik a megrendelés elveszítését, az Eladónak saját költségén azonnal újra kell küldenie a Termék(ek)et a Vásárlónak, vagy, amennyiben a Termék véglegesen elérhetetlenné vált, köteles a Vásárlónak az általa fizetett teljes összeget (a szállítási költségeket is beleértve) visszatéríteni, ugyanazzal a fizetési móddal, amellyel a Vásárló a megrendelés vételárát eredetileg kiegyenlítette.

Olyan késedelmes kiszállítás esetén, amikor a megrendelés a Vásárló által a késedelemre vonatkozóan küldött e-mail után 10 (tíz) munkanapot követően sem érkezik meg (kivéve, ha ez vis maior miatt történt), a Vásárlónak lehetősége van arra, hogy megrendelését törölje az Ügyfélszolgálatnál a mail@loreal.hu e-mailcímen keresztül

Amennyiben a Vásárló ezzel a jogával az 5.c szakaszban meghatározott feltételek szerint él, a megrendelés vételárához az Eladó nem jut hozzá.

Ha a megrendelés vételára már beérkezett, az Eladónak a törlésről szóló értesítéstől számított tizennégy (14) napon belül vissza kell térítenie a Vásárló által fizetett teljes összeget (beleértve a szállítási költséget), ugyanazzal a fizetési móddal, amivel a Vásárló eredetileg a megrendelés vételárát kiegyenlítette. A Vásárló semmilyen más kártérítésre nem jogosult.

  1. Átvétel

A kiszállítást akkor lehet teljesítettnek tekinteni, amint a Szállító elérhetővé teszi a Termék(ek)et a Vásárló vagy egy, a Vásárló által kijelölt harmadik fél számára. A Vásárló felelőssége, hogy a kiszállított Termék(ek) megfelelőségét és épségét azonnal, az átvétel pillanatában ellenőrizze.

A szállításkor azonosított bármilyen hibát/fenntartást (ideértve a késedelmes szállítást, hiányos vagy sérült Terméket) a Vásárlónak a Szállító által átadott szállítólevélen a Termék elérhetővé tételekor pontosan fel kell tüntetnie és/vagy a megrendelés átvételétől számított tíz (10) napon belül a Szállítónak címzett ajánlott levélben meg kell erősítenie.

Bármilyen fenntartást azonnal jelezni kell az Eladó Ügyfélszolgálatánál a mail@loreal.hu e-mailcímen, csatolva a Szállítónak küldött igénybejelentés másolatát.

  1. KELLÉKSZAVATOSSÁG

a).           Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

A Weboldalt üzemeltető hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

b)            Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

A Fogyasztó - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

c)            Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

d)            Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

A Fogyasztó a Társaságval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

e)            Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Webáruházat üzemeltető nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a Fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. TERMÉKSZAVATOSSÁG

a)            Milyen esetben élhet a Fogyasztó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó - választása szerint – a 11. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

b)            Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

c)            Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

d)            Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

e)            Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

f)             A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

g)            A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. ÁLTALÁNOS SZAVATOSSÁGI SZABÁLYOK

A Társaság nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses termék – a hatályos jogszabályoknak megfelelően – a fogyasztó kérésére, független vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.

  1. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS

A Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Fogyasztó (továbbiakban „Fogyasztó”) és a Társaság közötti szerződésben a Felek megállapodása a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseitől a Fogyasztó hátrányára nem térhet el.

Szavatossági igénye érvényesítésekor a Fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlával vagy nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Társaságot terhelik.

A Társaság a Fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a Társaság a Fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Fogyasztót.

A Társaság a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A Társaságnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

  1. ELÁLLÁSI JOG
  1. Elállási értesítés küldése az Eladónak

A Vásárló tizennégy (14) teljes napon belül élhet az elállási jogával anélkül, hogy bármilyen indokra kellene hivatkoznia vagy büntetést kellene fizetnie, azzal a feltétellel, hogy teljes mértékben állja a visszaküldési költségeket. Az említett elállási időszak tizennégy (14) teljes nappal azt követően jár le, hogy a Vásárló vagy az általa kijelölt harmadik fél (aki nem a Szállító) fizikailag birtokba veszi a Termékeket.

Amennyiben a Vásárló több Terméket rendelt meg egy megrendelésen belül, vagy ha a Termékeket több részletben szállították ki, az elállási időszak egészen addig nem kezdődik meg, amíg a Vásárló vagy az általa kijelölt harmadik fél (aki nem a Szállító) fizikailag birtokba nem veszi az utolsó Terméket vagy a kiszállítás utolsó darabját.

A Vásárló elállási jogát úgy gyakorolhatja, hogy az elállási időszakon belül egyértelműen értesíti az Eladót az elállás tényéről, többek között:

(i)            e-mailben a következő címen: mail@loreal.hu

A Vásárló saját választása szerint kitöltheti és elküldheti az elállási űrlapot, amely innen tölthető le. Ilyen esetben az említett űrlap megérkezését követően az Eladó kötelese-mailben vagy levélben megerősíteni az átvételt.

Az elállási időszak betartása abban az esetben áll fenn, ha a Vásárló az elállási jogának gyakorlásáról szóló értesítést az elállási időszakon belül küldi el.

  1. Visszautasított Termékek visszaküldése

A Vásárló elállási értesítésének megfelelően a Vásárló köteles a Termék(ek)et teljes egészében, nem használt állapotban, sértetlen eredeti csomagolásban, és amennyire lehetséges, az eredeti borításával és a visszaküldési utalvánnyal, valamint a számla másolatával, indokolatlan késedelem nélkül és az elállási értesítés benyújtása után tizennégy (14) napon belül a következő címre visszajuttatni: FROGMAN s.r.o. / 22923 Környei út 44 2800 Tatabánya Hungary. Az említett határidő betartása abban az esetben áll fenn, ha a Termékeket a tizennégy (14) napos visszautasítási időn belül küldik vissza.

Amennyiben a Termékek visszaküldése a Vásárló elállási értesítését követő tizennégy (14) napon belül nem történik meg, a Vásárló nem jogosult visszatérítésre.

A Termék(ek) visszaküldésének minden költségét a Vásárló viseli.

  1. Visszautasított Termékek árának visszatérítése

Az Eladó vállalja, hogy a Vásárló által kifizetett teljes összeget visszatéríti, beleértve a szállítási költséget is (kivéve az olyan különleges szállítási költségeket, amelyek abból következnek, hogy a Vásárló a legalacsonyabb standard szállítási költségtől eltérő fizetési módot választott). Hacsak a Vásárló kifejezetten más visszafizetési módot nem választott, a Termékek vételárának visszatérítése ugyanazzal a fizetési módszerrel történik, amivel a Vásárló eredetileg kiegyenlítette a megrendelés vételárát. A visszatérítésre indokolatlan késedelem nélkül és minden esetben a Vásárló elállási értesítésének továbbítását követő legtöbb (14) napon belül kerül sor. Az említett visszatérítés nem járhat költséggel a Vásárló számára. Ugyanakkor az említett összeg visszatérítése egészen addig elhalasztható, amíg a visszaküldött Termékek ténylegesen meg nem érkeznek, vagy amíg a Vásárló be nem mutatja a Termék feladására vonatkozó bizonyítékot, attól függően, hogy melyik következik be hamarabb.

Ezennel kijelentjük, hogy a kiszállítás után felnyitott vagy az egészségügyi vagy higiéniai okokból vissza nem küldhető Termékekre nem érvényesíthető az elállási jog (többek között olyan szépségápolási Termékekre, melyeknek kupakját vagy fedelét eltávolították).

A Vásárló elállási jogának hatályára, tartalmára vagy a kapcsolódó utasításokra vonatkozó további információért a Vásárló felveheti a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal a következő e-mail címen: mail@loreal.hu.

  1. A PANASZKEZELÉS RENDJE

A Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a jelen ÁVF-fel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az mail@loreal.hu e-mail címen vagy a L’Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. (1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28.) részére címzett levélben közölheti.

Az írásbeli panaszt a Társaság 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A Fogyasztó panaszának Társaság általi elutasítása esetén a Társaság írásban tájékoztatja a Fogyasztót, mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásra a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A Fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a Fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja.

A Társaság székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: +36 1 488 21 86

Telefon: +36 1 488 21 31

Továbbá tájékoztatjuk, hogy ezen kívül fogyasztói panaszt nyújthat be a lakóhelye, a vásárlás helye, vagy a L’OREAL Magyarország Kft. székhelye szerint illetékes kormányhivatal fogyasztóvédelmi főosztályánál is. A kormányhivatalok listáját és elérhetőségeit itt találja.

Minden megrendeléssel kapcsolatos kérdés esetén, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz: mail@loreal.hu

  1. SZEMÉLYES ADATOK
  1. Személyes adatok

Minden csillaggal megjelölt és csomagküldési céllal gyűjtött személyes információ (személyes adat) megadása kötelező, mivel ezen információk szükségesek a megrendelések feldolgozásához, kiszállításához és a számlák kiállításához. Az említett információk szigorúan bizalmasak, és kizárólag az Eladó vagy az ugyanazon kötelezettségeket vállaló alvállalkozói által használhatók fel, a megrendelések feldolgozásának kizárólagos céljából és az itt elérhető Adatvédelmi irányelveknek megfelelően.

Megerősítjük, hogy a Vásárlónak joga van hozzáférni, módosítani, kijavítani vagy törölni a személyes adatait.

A Vásárló ezt a jogát úgy gyakorolhatja, ha személyazonosító igazolványának másolatával együtt üzenetet küld az Eladó Ügyfélszolgálatának a mail@loreal.hu e-mailcímre.

A Vásárló információs e-maileket kaphat az Eladótól az Eladó Termékeiről és tevékenységeiről, amennyiben a Vásárló előzőleg a megfelelő jelölőnégyzet kipipálásával ezt kifejezetten engedélyezte. A Vásárló előzetesen megtagadhatja az ilyen jellegű kommunikációt azáltal, hogy a megrendelés megerősítésekor erre nem ad kifejezett engedélyt, illetve erre utólagosan is lehetősége van egy az Ügyfélszolgálat e-mailcímére (mail@loreal.hu) küldött leiratkozási e-mail segítségével.

  1. Sütik

A Weboldal sütiket használ. A sütik a Vásárló számítógépének merevlemezén tárolt számítógépes fájlok. Ha további információt szeretne arról, hogy az Eladó hogyan használja a sütiket ezen a Weboldalon, olvassa el a rendelkezésre álló tájékoztatást itt.

  1. VEGYES RENDELKEZÉSEK
  1. Vis maior

Egyik fél sem vonható felelősségre azért, hogy nem teljesíti vagy csak részben teljesíti az ÁVF rendelkezéseiből eredő kötelezettségeit, amennyiben erre vis maior következtében kerül sor.

A vis maiorra hivatkozó bármely Fél a vis maior esemény bekövetkezésétől számított legfeljebb öt (5) munkanapon belül köteles értesíteni a másik felet. A Felek megegyeznek abban, hogy a megrendelés vis maior esemény során történő teljesítésére vonatkozó feltételek meghatározása érdekében a lehető leghamarabb találkoznak. Ha a vis maior miatt bekövetkező megszakítás egy (1) vagy több hónapon keresztül folytatódik, és ha az Eladó nem képes teljesíteni a megrendelést, az Eladó esettől függően köteles visszatérítést nyújtani a Vásárlónak.

  1. Részleges érvénytelenség

Abban az esetben, ha az ÁVF valamely rendelkezése bármely törvény, szabályozás vagy végső bírósági határozat alapján érvénytelennek tekintendő, az összes többi rendelkezés továbbra is hatályban marad.

  1. Teljes ÁVF

Az ÁVF és a Vásárlónak elküldött megrendelés-összesítő egyetlen szerződést képez és a Felek közti teljes megállapodást tükrözi.

Amennyiben bármilyen ellentmondás merül fel a két dokumentum között, az ÁVF rendelkezései az irányadóak.

  1. Az ÁVF módosítása

Megerősítjük, hogy a Vásárlónak jogában áll elmenteni vagy kinyomtatni az ÁVF-et, amennyiben nem eszközöl benne változtatásokat.

Az érvényes ÁVF-nek mindig elérhetőnek kell lennie a Weboldal minden oldalán megtalálható „Általános Vásárlási Feltételek” címke alatt.

Az Eladó bizonyos időközönként frissítheti az ÁVF-et. Bármilyen frissítésről előzetesen tájékoztatást kell megjeleníteni a Weboldalon.

  1. Irányadó jog

Az ÁVF-re és a Vásárló és az Eladó közti teljes megállapodásra a magyar jogszabályok az irányadóak. A Vásárló és az Eladó között fennálló jogvita esetén, amennyiben nem sikerül a jogvitát békés úton rendezni.

Tájolási üzenet
A legjobb élmény érdekében, kérjük fordítsa el az eszközét