Main content
environmental awareness

FILANTROPIÁNK

A Kiehl's küldetése így szól: "valamilyen módon javítani akarjuk közösségünk minőségét... jobb polgárok, jobb cégek és jobb közösségek érdekében." Ennek megvalósítására erőfeszítéseinket elsősorban a helyi közösségek fejlesztésére összpontosítjuk, azáltal, hogy filantróp törekvéseinket az állampolgárok igényeire és problémáinak megoldására fókuszáljuk.

ELKÖTELEZETTSÉGÜNK
KÖZÖSSÉGÜNK IRÁNT

A „Kiehl’s Gives” révén alulról felfelé építkező megközelítést alkalmazunk, hogy segítsünk a helyi közösségeknek három kulcsfontosságú területre összpontosítani: az AIDS kutatására, a környezetvédelemre és a gyermekekkel kapcsolatos kérdésekre. Eddig világszerte több mint 50 jótékonysági szervezettel működtünk együtt a világ minden tájáról.

AIDS-KUTATÁS

Az East Village-i gyökerekkel rendelkező Kiehl's hosszú ideje szószólója a HIV / AIDS elleni küzdelemnek. Ez a betegség az 1980-as és 1990-es években támatta meg a Kiehl's közösségét.

A tudatosság és a finanszírozási alapok növelésével azon dolgozunk, hogy jelentősen csökkenthessük a HIV / AIDS megbetegedések számát világszerte.

Kiehl's x Alicia Keys

2014-ben a Kiehl's partnere a Grammy-díjas művész és filantróp, Alicia Keys és a 'Keep a Child Alive' szervezet volt, hogy megfelelő bánásmódot, gondozást és támogatást nyújtson a HIV-fertőzött gyermekek és családok számára. A Kiehl's az ügy érdekében egy limitált kiadású Midnight Recovery Concentrate szérumot vezetett be és végül 200 000 dollárt adományozott a szervezetnek.

KÖRNYEZET

A Kiehl's régóta szenvedélyesen elkötelezett amellett, hogy tiszteletben tartsa és felhívja a figyelmet óceánjainkra, parkjainkra és kültéri területeinkre - az 1970-es évek óta tartó újrahasznosítási programtól kezdve a helyi közösségeket szolgáló folyamatos támogatási és adománygyűjtési kezdeményezésekig.

A "Future Made Better" programunk magába foglalja fenntartható elkötelezettségünket a felelős termékfejlesztés, beszerzés, minimalizált gyártási hulladék és környezettudatos kiskereskedelmi tervezés iránt. Vásárlóink bevonása érdekében megalkottuk újrahasznosítási és hűség programunkat.

Kiehl's x John Legend

A Kiehl's jó barátja, John Legend segített egy limitált kiadású Rare Earth Deep Pore Cleansing arcápoló maszk elkészítésében. A termék tégelyét John tervezte aláírásával, és a bevétel világszerte jótékonysági szervezeteknek került felajánlásra.

GYERMEKVÉDELEM

Büszkén vonjuk be termékcsaládunkba a család minden tagját: anyukák, apukák, kisgyermekek és babák. Ünnepeljük azokat a családokat, akik a helyi közösségeinkben élnek és dolgoznak, és a mai napig megtalálhatók fényképeik az üzleteinkben a Babafalon - némelyik 40 éves múltra tekint vissza!

Családi értékeink állnak a gyermekek jótékonysági szervezeteinek támogatása iránti elkötelezettségünk középpontjában. Célunk, hogy biztonságosabb és fenntarthatóbb környezetet teremtsünk a gyermekek számára a közösségi kapcsolatok és az adománygyűjtő kezdeményezések révén.

Kiehl's x Matthew McConaughey

A Kiehl's Matthew McConaughey színésszel együttműködve, az Autism Speaks, az autizmus érdekképviseletének globális vezető szervezet támogatására bevezetett egy limitált kiadású Ultra Facial Cream hidratálót 2017-ben. A Kiehl's 200 000 dollárt ajánlott fel az Autism Speaks számára az erőforrások biztosítására irányuló erőfeszítések támogatására a rendellenességben érintett gyermekek és családok számára.

Philanthropy

Watch our Philanthropy Video and discover the various ways Kiehl's has been honoring communities--donating money to help cure HIV/AIDS, recycling, and raising money for women's health.

A KIEHL'S KÜLDETÉSE

"Egy vállalkozásnak meg kell határoznia létezése célját. Nemcsak a mindennapi profit megszerzése a cél, hanem ezen túl az is, hogy valamilyen módon javítsa annak a közösségnek a minőségét, amely iránt elkötelezett. Minden vállalatnak - mint minden embernek - hozzá kell járulnia a körülötte élőkhöz, és mindennapi tevékenysége során az általa közvetített üzenetnek, létezése célját kell közvetítenie.

Itt, a Kiehl's-nél bízunk abban, hogy termékeink minősége révén és azáltal, hogy mindennapi tevékenységünk során fokozott figyelmet fordítunk az igazságra, az igazságosságra és a tisztességre, valamilyen módon ezeket az értékeket közvetíteni tudjuk azok felé, akik esetleg még nem voltak tisztában azzal, hogy ezek az értékek örökök és minden nap megújíthatók, a jobb polgárok, jobb cégek és jobb közösségek érdekében."

Folyamatosan arra törekszünk, hogy megvalósítsuk ezt a jövőképet, valamint hogy vásárlóinkat, közösségünket és egymást a legjobb tudásunk szerint szolgáljuk.

Tajolasi uzenet
A legjobb élmény érdekében, kérjük fordítsa el az eszközét