Main content

Visszaküldés és panasz

 

Ön jogosult az árut 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldeni. Ez az időszak az alábbi esetek másnapján kezdődik:

 

a) a szerződés megkötése

b) adásvételi szerződés megkötése esetén, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt harmadik személy (a fuvarozótól eltérő személy) átveszi az árut

c) olyan szerződés megkötése esetén, amelynek tárgya többféle áru vagy több részszállítás, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt harmadik személy (a fuvarozó kivételével) átveszi az utolsó áruszállítást.

Az elállási határidő betartásához elegendő az elállási nyilatkozatot a vonatkozó határidő lejárta előtt elküldeni. Ha el kíván állni a szerződéstől, használja ezt az űrlapot.

VAz árukat a kitöltött űrlappal együtt kell visszaküldeni vagy elszállítani az alábbi címre:
 

Frogman s.r.o. 26606B
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Hungary

Amint a csomagja megérkezik a címünkre, e-mailben visszaigazolást küldünk az átvételről. Ha Ön eláll a szerződéstől, akkor indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb az elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek az Öntől kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az Ön által választott, az általunk kínált legolcsóbb standard szállítási módtól eltérő szállítási mód miatt felmerülő többletköltségeket). A visszatérítést legkésőbb 14 naptári napon belül megkapja .

 

Reklamációs áruk

 

Az Általános Szerződési Feltételek részét képezi a Panasz eljárás is, amely szabályozza, hogyan kell eljárni abban az esetben, ha panaszt kíván tenni a weboldalunkon vásárolt termékkel kapcsolatban. Igyekszünk panaszát a lehető leghamarabb, de legkésőbb harminc naptári napon belül (a panasz kézbesítésétől számítva) kezelni.


A reklamált árut a kitöltött űrlappal együtt postai úton vagy más futárszolgálattal kell elküldeni az alábbi címre:
 

FROGMAN s.r.o. 
L'Oréal Česká republika s.r.o. / 22923
Környei út 44 
2800 Tatabánya 
Hungary

A küldemény elküldése előtt ki kell tölteni a szükséges reklamációs űrlapot.

VA reklamált árut semmilyen körülmények között nem szabad utánvéttel elküldeni. Az ilyen küldeményeket nem fogadjuk el. Felhívjuk figyelmét, hogy a használt kozmetikumok nyilvánvaló hibák nélkül higiéniai okokból nem küldhetők vissza. Köszönjük megértését!/p>


A reklamációs osztályhoz a [email protected] e-mail címen keresztül fordulhat.

 

 

Visszaküldés és panasz

 

Ön jogosult az árut 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldeni. Ez az időszak az alábbi esetek másnapján kezdődik:

 

a) a szerződés megkötése

b) adásvételi szerződés megkötése esetén, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt harmadik személy (a fuvarozótól eltérő személy) átveszi az árut

c) olyan szerződés megkötése esetén, amelynek tárgya többféle áru vagy több részszállítás, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt harmadik személy (a fuvarozó kivételével) átveszi az utolsó áruszállítást.

Az elállási határidő betartásához elegendő az elállási nyilatkozatot a vonatkozó határidő lejárta előtt elküldeni. Ha el kíván állni a szerződéstől, használja ezt az űrlapot.

VAz árukat a kitöltött űrlappal együtt kell visszaküldeni vagy elszállítani az alábbi címre:
 

Frogman s.r.o. 26606B
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Hungary

Amint a csomagja megérkezik a címünkre, e-mailben visszaigazolást küldünk az átvételről. Ha Ön eláll a szerződéstől, akkor indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb az elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek az Öntől kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az Ön által választott, az általunk kínált legolcsóbb standard szállítási módtól eltérő szállítási mód miatt felmerülő többletköltségeket). A visszatérítést legkésőbb 14 naptári napon belül megkapja .

 

Reklamációs áruk

 

Az Általános Szerződési Feltételek részét képezi a Panasz eljárás is, amely szabályozza, hogyan kell eljárni abban az esetben, ha panaszt kíván tenni a weboldalunkon vásárolt termékkel kapcsolatban. Igyekszünk panaszát a lehető leghamarabb, de legkésőbb harminc naptári napon belül (a panasz kézbesítésétől számítva) kezelni.


A reklamált árut a kitöltött űrlappal együtt postai úton vagy más futárszolgálattal kell elküldeni az alábbi címre:
 

FROGMAN s.r.o. 
L'Oréal Česká republika s.r.o. / 22923
Környei út 44 
2800 Tatabánya 
Hungary

A küldemény elküldése előtt ki kell tölteni a szükséges reklamációs űrlapot.

VA reklamált árut semmilyen körülmények között nem szabad utánvéttel elküldeni. Az ilyen küldeményeket nem fogadjuk el. Felhívjuk figyelmét, hogy a használt kozmetikumok nyilvánvaló hibák nélkül higiéniai okokból nem küldhetők vissza. Köszönjük megértését!/p>


A reklamációs osztályhoz a [email protected] e-mail címen keresztül fordulhat.

 

 

Tajolasi uzenet
A legjobb élmény érdekében, kérjük fordítsa el az eszközét